Pages

14 February, 2012

Lekcija "Es.Krīze.Pārmaiņas. Jaunas iespējas."

Lekcija "Es.Krīze.Pārmaiņas.Jaunas iespējas 2012". from createris.com on Vimeo.


Piektdien 10.02.2012 viesnīcas "Baltvilla" konferenču zālē, ar vieslekciju "KIC Biznesa Meistarklases" ievaros lasīju lekciju "Es.Krīze.Pārmaiņas. Jaunas iespējas 2012".

Lekcijā apskatīju krīzes situācijas un pārmaiņu ieviešanas mehānismus no ne tik pierastās puses - izmantoju "realitātes psiholoģijas" procesu un darbību interpretāciju. Lekcija "Krīze.Pārmaiņas. Jaunas iespējas 2012" sniedz atbildes uz jautājumiem:

-       Kas ir krīze?
-     Personīgās izaugsmes un krīzes situāciju pārvaldības pamatnostādnes - informācijas apjoms, materiālā bāze, sociālizēšanās, komforta līmeņi, progress, galarezultāts.
-       Kā vadīt uzņēmumu krīzes vai pārmaiņu apstākļos?
-       Kāda rīcība ir visefektīvākā krīzes situāciju pārvarēšanā un pārmaiņu ieviešanā?
-       Kā man rīkoties, lai pārvarētu krizes situāciju?
-       Kā man pārvērst krīzes situāciju par ieguvumu?
-       Kā savlaicīgi prognozēt krīzes situāciju?
-       Kā man ieraudzīt jaunas iespējas krīzes laikā?
-       Kā krīzes situāciju pārvērst par resursu veismīga galarezultāta saniegšanai?

Pateicos "Biznesa Meistarklase" dalībniekiem un Ervīnam Butkevičam par iespēju uzstāties.

No comments:

Post a Comment